Appartementencomplex Fort Sint Michel is een prachtig complex dat ruimte biedt voor 23 appartementen. Een populaire locatie die zeer geschikt is voor mensen die centraal willen wonen in Blerick. Reijnders is vanaf 2016 verantwoordelijk voor het schilderwerk. Jan Smits, lid van het bestuur van de Vereniging van Eigenaren (VvE), roemt het vakmanschap en de professionaliteit van Reijnders. “In al die jaren hebben we precies nul klachten gehad”, zegt hij.
Smits heeft in het bestuur van de VvE actief als penningmeester. Daarnaast zet hij zich in voor de technische commissie. “Het gebouw dateert van 1994 en is reparatiegevoelig. Onderhoud heeft bij ons een hoge prioriteit”, vertelt Smits. Nadat de samenwerking met een vorige partij beëindigd werd, heeft de VvE verschillende bedrijven benaderd. “Reijnders kwam daar het beste uit en daar hebben we tot op heden zeker geen spijt van”, aldus Smits.
Professionaliteit
De Blericknaar is met name te spreken over de professionaliteit van alle Reijnders medewerkers. “In zo’n appartementencomplex is het van belang dat de overlast van de werkzaamheden tot een minimum beperkt blijft. Dat doen de medewerkers van Reijnders perfect. Ze communiceren met de bewoners en laten nooit rotzooi achter. Dat lijkt vanzelfsprekend, maar uit ervaring weet ik dat dat niet zo is.”
Smits noemt enkele voorbeelden. “Ze houden er bijvoorbeeld rekening mee of mensen thuis zijn. Of als ze ergens in het gebouw binnendoor moeten, wordt dit vooraf keurig overlegd. Het zijn kleine dingen, maar voor de bewoners wel super belangrijk. Ik zou het willen omschrijven ze werken ‘zoals het hoort’. Reijnders scoort wat mij betreft zeer hoog op klanttevredenheid.”
Vakmensen
Ook over de kwaliteit van het geleverde werk, zijn de bewoners meer dan tevreden. “Het zijn echt vakmensen. Naast het uitvoerende werk krijgen we altijd een gedegen advies en wordt snel actie ondernomen.” Een van de eerste projecten die Reijnders bij Fort Sint Michel uitvoerde, was meteen een lastige. Een betonmuur bleek eerder met een verkeerde verf te zijn geschilderd. “Sander Timmers, bedrijfsleider Reijnders, loste dat meteen op. Hij overlegde met de fabriek en zorgde in rap tempo dat het in orde kwam.”
Vertrouwen
Smits loopt regelmatig met Sander door het complex. “Sander geeft ons advies wat we wanneer moeten aanpakken. Allemaal met als doel om het gebouw zo duurzaam mogelijk te onderhouden. Inmiddels is het vertrouwen wel zo gegroeid dat dit advies vrijwel altijd wordt overgenomen.” Smits benadrukt dat dit vertrouwen niet alleen voor hem geldt, maar voor alle bewoners. “Ik kan inderdaad wel namens alle bewoners stellen dat we dik tevreden zijn en dat we alle vertrouwen hebben in een langdurige samenwerking.”